Studiu finanțat prin programul Europa Creativă privind dezvoltarea publicului ca mijloc de stimulare a interesului pentru operele audiovizuale europene

"Studiu privind dezvoltarea publicului - Cum să creștem interesul publiului față de organizațiile culturale" este un studiu realizat de Fondazione Fitzcarraldo, împreună cu Culture Action Europe, ECCOM și Intercult, consorțiu realizat în urma unui program finanțat prin programul Creative Europe.

Scopul studiului a fost acela de a identifica abordări și metode de succes privind instrumentele ce pot fi folosite pentru dezvoltarea și creșterea publicului și diseminarea acestora către organizații culturale europene. Aceste abordări și instrumente vor fi folosite drept criterii de selecție pentru apeluri viitoare lansate în contextul programului Europa Creativă. 

Un obiectiv secundar al studiului a fost acela de echipa liderii din domenii culturale cu mijloacele optime, necesare pentru a aborda atât publicuri interne (factori de decizie locali, departamente artistice, comitete consultative și alte structuri decizionale) cât și publicuri externe (autorități publice, antreprenori, sponsori).

Aflați mai multe aici
Sondaj pentru dezvoltarea site-ului Anului Europea...
Monitorul orașelor culturale și creative

Europe Direct Bacău on Facebook

Stiri 2016

Caută

Știri 2015

Știri 2014